Rondje Tiergarten - Reisverslag uit Berlijn, Duitsland van Steven Verhaar - WaarBenJij.nu Rondje Tiergarten - Reisverslag uit Berlijn, Duitsland van Steven Verhaar - WaarBenJij.nu

Rondje Tiergarten

Door: Steef

Blijf op de hoogte en volg Steven

26 Februari 2006 | Duitsland, Berlijn

Even een kleine update, want zoveel heb ik nu ook weer niet meegemaakt deze week...Tenslotte heb ik maandag nog een bericht geplaatst.

De tijd hier vliegt voorbij. Vorig weekend met mama en irma en wim is alweer een week geleden. Ongelooflijk. Nog drie weken op de ambassade werken aan mijn scriptie. Dan twee weken "vakantie" nog en weer terug naar Nederland. Mijn artikel voor het TWA is af en goedgekeurd, dus die missie is alvast voltooid. De scriptie schrijven is lastig en vergt hoge concentratie, vandaar dat ik toch nog elke dag naar de ambassade ga om daar te werken. Toch iets minder afleiding dan hier thuis.

Vandaag heb ik een rondje Tiergarten gedaan met de Lonely Planet in de hand. Beginnen bij de Reichstag en daarna door de ambassadewijk naar Potsdamer Platz. Mooi stuk. Vooral die ambassades zijn erg mooi. De "Nordische", Mexicaanse, Indiase, Zuid-Afrikaanse, Japanse, Emiraten, Italiaanse, Oostenrijkse, Egyptische etc. etc. Leuk! En lekker er even uit, hoewel het wel erg koud was. Zelfs een beetje sneeuw gehad onderweg.
Overigens is Nuon nu ook in Berlijn actief. Nuon-stroom is mogelijk. Overal hangt leuke Nederlands getinte reclame (zie foto).

Komende week dus weer verder met de scriptie en op woensdagavond gaan we met collega's het Nederlands elftal kijken op de ambassade. Gezellig!

Groet!

  • 27 Februari 2006 - 09:47

    Ilse:

    Wat een architectuur! Ik heb nog lang niet alles gezien! Maar ik mag nog een keer.....Heb je al een kapper gevonden? Leuke week en succes met je sciptie.XXX

  • 27 Februari 2006 - 10:58

    Irma:

    Hoi Steef,
    Ik dacht al zoveel gezien te hebben, maar nog lang niet dus.Ook deze ambassadegebouwen zijn prachtig. Je raakt niet uitgekeken daar! Gaan zeker nog terug.Leuk, de foto's die Ils gemaakt heeft tijdens ons weekend!Werk ze, groet x

  • 01 Maart 2006 - 16:34

    Geertje:

    Hi Steef! Mijn stage is eigenlijk pas net begonnen!Jij bent alweer bijna klaar! Zuid-afrika bevalt ook ontzettend goed. op www.blogshot.nl/GMAfrica kun je de verhalen lezen. Dikke kus uit Bonnievale

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Duitsland, Berlijn

Mijn eerste reis

Hier schrijf ik later misschien iets over mijzelf.

Recente Reisverslagen:

20 Maart 2006

Snotterdesnotter

13 Maart 2006

Fast zu Ende

26 Februari 2006

Rondje Tiergarten

20 Februari 2006

Steef, uw gids in Berlijn

12 Februari 2006

Berlinale 2006
Steven
Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 176
Totaal aantal bezoekers 15407

Voorgaande reizen:

11 November 2005 - 12 November 2005

Mijn eerste reis

Landen bezocht: